Princess

Vandaag post op mijn naam bij mijn schatje!
Mijn nieuwe Disney Couture ketting (JIPPIE!):

Vandaag ben ik ook begonnen met leren voor mijn eerste 2de zit van Economie.
Ondertussen is mijn schatje even gaan winkelen in Merksem en had voor mij volgende verrassing bij:

Dank u lief schatje!

Voor de rest zal het deze en volgende week niet al te veel haken meer zijn :(, natuurlijk moet ik ook nog wat leren!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. kim
    aug 13, 2010 @ 20:39:35

    Dank je voor het meedoen met de giveaway. En wat ben je verwend! Heerlijk. Succes met economie. Was mijn favoriete vak altijd samen met handelswetenschappen. Al heet dat nu misschien anders dan toen.

    Beantwoorden

  2. ~*~saskia~*~
    aug 15, 2010 @ 20:50:08

    Hi Inge, wat een vrolijke blog heb je. Veel succes met je economie!
    Een gezellige avond! xx

    Beantwoorden

  3. ~*~saskia~*~
    aug 15, 2010 @ 20:51:25

    … ik heb de drie Inge briefjes in de grote Giveaway schaal gedaan. Fingers crossed!! xx

    Beantwoorden

Plaats een reactie