Leren

Vandaag en gisteren niet veel gedaan, buiten leren voor het examen van woensdag! (saai, saai, saai!)

Gisteren enkel even naar Kringwinkel geweest en er volgende leuke stof gekocht:

Nog leuk nieuws is, dat mijn zus wat leuke knutsel-spulletjes gevonden heeft voor mij:

Tot snelšŸ˜‰

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anja
    Aug 17, 2010 @ 17:21:29

    He Hallo,
    Wat leuk zeg dat je meedoet aan mijn candy.
    En je hebt een hele uitgebreide hobby zie ik wel.hihi.
    Gr Anja;o)

    Beantwoorden

    • toephi
      Aug 17, 2010 @ 20:29:08

      Hihi, ik ben sinds kort begonnen met Amigurumi, maar nu ontdek ik zoveel leuke en creatieve blogs, dat ik dat ook wel allemaal wil uitproberen.
      Maar eerst nog even leren voor mijn 2de zittijden en dan ga ik dat allemaal eens uitproberen!

      Groetjes Inge

      Beantwoorden

  2. sanne
    Aug 18, 2010 @ 12:32:31

    Hoi hoi,

    Je vroeg waar ik mijn stempels koop. Ik koop alles eigenlijk bij Doe@ding Ik ben echt gek op stempels. Maar zal ik een paar afdrukjes naar je toesturen per post?
    Dan kan je er mee oefenen zonder dat je ze gelijk moet kopenšŸ˜‰

    gr Sanne

    Beantwoorden

Geef een reactie

