Een Belle-dag

Vandaag een leuk dagje met mijn schatje.
Naar Borsbeek gefietst, beetje gewandeld door de Carrefour en er een leuke Belle pen gekocht, als je ermee schrijft, geeft deze rood licht! Van mijn mama ook nog een grappig mini-kleurboekje van Belle gekregen:

Na te hebben gewinkeld in Carrefour (hihi), zijn we naar de bibliotheek van Borsbeek geweest (voor de eerste keer) -> ik ben een beetje bibliotheek verslaafd!
Enkele leuke boekjes voor Amigurumi te maken gevonden en nog paar leuke leesboeken natuurlijk.

Echt een leuk dagje met mijn liefje! x

Maar wat ’s avonds kwam, maakte de Belle-dag helemaal compleet, mijn papa en zussen waren vandaag naar de zee geweest en hadden een prachtig cadeautje voor me bij:

Voor dit beeldje was ik al een tijdje aan het sparen, en nu hadden ze het als verrassing voor me bij, ik ben er super blij mee, nu nog een mooi plaatsje voor zoeken!

Tot slotte, vandaag en gisteren nog een beetje gewerkt aan het toekomstige deken!
Reeds 10 Granny Squares in Donker bruin, nog 77 donker bruine te gaan (in totaal nog maar een 600-tal te gaan – hihi)

Geef een reactie

