Bedankt

Wat fijn, zo een vrije dag!
Eindelijk kan ik knutselen met mijn nieuwste “speeltje” PROMARKERS!
Ik ben er super blij mee (en heb ook al nieuwe kleuren besteld ;-)).
Bij deze dus mijn eerste kaartje!

Ik gebruikte de kleuren: Tulip Yellow, Cinnamon, Dusky Rose, Antique Pink, Cool Grey 1, Soft Green en Tea Green.

Met dit kaartje doe ik mee met volgende challenges:
* Passion for ProMarkers – Week 124 “A day at the Zoo”
* Karen Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog – Uitdaging 87
* I Love Promarkers – Challenge 89
* Digi Doodle Shop Challenges – 80 Anything Goes

x Inge

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. bertinwonderland
    Nov 01, 2011 @ 19:29:08

    erg leuk

    Beantwoorden

  2. ahlers5
    Nov 01, 2011 @ 23:32:32

    Very cute! Thanks so much for playing along with us at DDSC.
    Diane

    Beantwoorden

  3. Tammy H
    Nov 01, 2011 @ 23:49:20

    Wonderful card and great colors and coloring. Thanks for joining this week’s challenge at Digi Doodle.

    Beantwoorden

  4. 'me'
    Nov 01, 2011 @ 23:51:56

    wat zijn promarkers eigenlijk ? ik ben die naam nog al tegen gekomen maar ik ken het niet…

    Beantwoorden

    • toephi
      Nov 02, 2011 @ 08:13:17

      Promarkers zijn een merk van stiften, en zijn eigenlijk de goedkopere versie van Copic Markers.
      Dit zijn stiften op basis van alcohol en hebben bepaalde eigenschappen die gewone stiften niet hebben. Ze kleuren bijvoorbeeld in mooi vlakken en je heb geen strepen, de kleuren kunnen met elkaar mengen en je kan kleuren ook mooi in elkaar laten overlopen.

      x Inge

      Beantwoorden

  5. Annemaritta
    Nov 02, 2011 @ 13:56:10

    Dank u voor het samenvoegen van deze week bij Digi Doodle Shop Challenge.
    Uw kaart is echt prachtig en ik hou van de kleuren.šŸ™‚ AC x

    Beantwoorden

  6. Renata van Miltenburg
    Nov 02, 2011 @ 23:12:21

    Een schattig kaartje, lekker fris in dat groen maar in overleg met mijn mede dt-leden heb ik moeten besluiten hem uit de uitdaging te verwijderen. Wij hebben de schets er niet in kunnen ontdekken.

    Liefs, Karen’s Doodles NL!

    Renata

    Beantwoorden

  7. Debs x
    Nov 06, 2011 @ 01:13:48

    fabby card Inge..love the cute image :0)..thanks so much for sharing with us at PFP…hugs Debs x

    Beantwoorden

  8. The Crafty Den
    Nov 07, 2011 @ 22:42:22

    Hi Inge, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    Beantwoorden

Geef een reactie

