Action

Op aanraden van Moois van ‘me’ ben ik voor het eerst naar de winkel Action geweest.
Wat een leuke winkel! Jammer dat hij zo ver voor me is.
Deze stempels heb ik er gekocht:

Binnenkort ga ik nog eens terug (had nu niet veel tijd) en dan ga ik wel met meer buitenkomenšŸ˜‰.

x Inge

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. nancy
    Jun 09, 2011 @ 23:04:11

    mooi oorbelletje

    Beantwoorden

  2. sarah
    Jun 12, 2011 @ 18:26:35

    zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Mooie spullen heb je gemaakt, zo schattig het aapješŸ˜‰

    Mvg Sarah

    Beantwoorden

  3. kirsty Vittetoe
    Jun 13, 2011 @ 07:06:54

    Wonderful, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    Beantwoorden

Geef een reactie

