Disney

Mijn stage is eindelijk gedaan!
Aan de ene kant blij, want nu heb ik terug wat tijd, maar andere kant vind ik het ook wel spijtig en zal ik mijn leerlingen wel wat missen.
Maar nu kan ik natuurlijk weer wat bloggen.

Ondertussen heb ik ook het nieuws gekregen dat ik opnieuw vakantiewerk mag gaan doen voor de stad Antwerpen voor juli, dit keer wel een ander afdeling.

Nog even ander nieuws:Een aantal weken geleden is mijn papa met mijn zussen naar Disneyland geweest, ze hebben toen voor mij het volgende meegebracht:

– Een prachtige muziekdoos van Belle ♥
– Een Snowglobe van Belle ♥
– Sleutelhangers van Angel, Lilo & Stitch en Disney Prinsessen
– Knuffeldoekje van Mickey (tegenwoordig heb ik echt een zwak voor knuffeldoekjes ;-))
– Een ijzere doos van Tinkerbell met snoepjes! (njam)
– Een super lieve giraf (voor mijn giraffenverzameling)

x Inge

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. nancystandaert
    Mei 22, 2011 @ 16:10:34

    mooi muziekdoosje

    Beantwoorden

Geef een reactie

