Sleutel van Disney

Zoals jullie weten ben ik een grote fan van Disney.
Vandaag tijdens mijn springuur ben ik nog eens een kijkje gaan nemen in de Disney Store op de Meir.
Ik was hier als eerste en mocht de winkel feestelijk openen.
Hierna kreeg ik de sleutel van de winkel mee naar huis!
Deze krijgt alvast een mooi plaatsje in mijn verzameling!

x Inge

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. tinneke
    Aug 20, 2011 @ 20:36:44

    wauw geluk zak
    ik ben ook zo een super fan?
    je verkoopt hem niet zekers…?😉
    ik had er bijna eentje op ebay maar ze hebben me overboden en ik was zo verdrietig… als je eentje vind ergens , geef me een seintje ,hé🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

