Naaidagje

Gisteren ben ik nog eens achter de naaimachine gekropen, zo lang geleden!
Natuurlijk moest ik het cadeautje van mijn mama testen:

Een handig doosje met 28 kleurtjes draad met telkens een reeds gevuld spoeltje in dezelfde kleur!
Handig toch, zeker voor mij! Als ik draad op het spoeltje wil doen, is de draad meestal overal rond en vast, behalve rond het spoeltje!

Dan heb ik volgende dingen gemaakt met de naaimachine:
* een boekenkaft:
Buitenkant:

Binnenkant:

* een ritstasje van 15 op 19 cm
Buitenkant:

Binnenkant:

* een ritstasje van 16,5 op 20 cm
Buitenkant:

Binnenkant:

x Inge

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Wanda
    Jan 17, 2011 @ 18:00:39

    Wat een super handig cadeautje!
    En wat een leuke resultaten. Krijg gelijk zin om ook weer eens achter het machine te kruipen :0)

    Beantwoorden

  2. Nancy
    Feb 03, 2011 @ 20:35:31

    Wow, wat leuk!! superleuke stofjes!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

