Baby poesje is geen baby meer!

Het is al even geleden dat er nieuws was van het babypoesje.
Wel niet zo lang geleden na het vorige poezenberichtje begon het erg koud te worden buiten en waren we erg bezorgt omdat de mama er niet echt meer ging bij liggen. We hebben toen een nieuwe thuis gezocht voor het poesje.
Het is een meisje, nu bijna 2 maanden oud en heeft de naam Puma gekregen.
Hier alvast wat fotootjes van Puma in haar nieuwe huisje.
Met één van haar nieuwe poezenvriendjes:

Poesje wordt goed verzorgd en proper gehouden:

Als een echt straatkatje altijd willen ontsnappen😉

Maar al bij al gewoon kei schattig:








x Inge

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. yves
    Nov 29, 2010 @ 22:10:47

    kei schattig beestje. mijn katje is helemaal niet zo schattig die miauwt alleen de oren van u hoofd

    Beantwoorden

    • toephi
      Nov 29, 2010 @ 22:23:14

      Hihi, het is ook ons katje niet.
      Dit poesje is hier in onze tuin geboren (mama is een straatkat).
      Vermits ik allergisch ben voor katten, konden wij het niet in huis nemen en hebben we er dus een nieuwe thuis voor moeten zoeken.

      Beantwoorden

  2. nancystandaert
    Nov 30, 2010 @ 12:42:07

    wat een lief poesje.
    Ik heb ook katjes gehad.
    heb ze weg moeten doen voor onze benjamin hij kon er niet tegen.
    Wens u mooi witte dinsdag toe.

    Beantwoorden

  3. Masha
    Nov 30, 2010 @ 19:11:16

    WAT EEN SUPER CUTIEEE❤

    Beantwoorden

  4. sabine
    Dec 03, 2010 @ 22:13:31

    Hoi inge,
    Het doet me goed te zien dat het katje in goede handen is en het lekker warm heeft. Ik hoop dat de moeder het ook goed maakt.
    Ik smelt echt bij de foto’s die je op je blog hebt staan van de kitten, zo lief en schattig.
    Zelf heb ik ook een witte kat en zou er graag nog een bij willen. die van mij heet pluisje. en is nu 9 jaar bij ons.
    Als het ooit om wat voor reden ook niet kan blijven waar het nu is laat het dan maar weten.
    Graag zou ik dan voor haar zorgen maar voor als nog ben ik blij dat het goed gaat met haar en hoop dat het zo blijft.
    Groetjes van Sabine en bedankt voor dit goede bericht.

    Beantwoorden

Geef een reactie

