Alweer een tijdje geleden

Nog steeds erg druk met stage.
Hopelijk is het volgende week, de laatste week en dan nog al die administratiešŸ˜¦ werk werk werk!
Maar ik kwam toch nog even lang om mijn koopjes te tonen:
– Gekregen van mijn papa van op de Zwarte Markt: muziekdoosje van Peter Pan (muziekje is ook het muziekje uit de film ā™„)

– Nieuwe video’s die nog ontbraken in mijn collectie:

– Uit de opnieuw en co een super schattig girafje en een Engels boekje van Snow White.

Donderdag zat er ook nog een leuke verrassing van Nicollie in de bus!

Dank je Nicollie!

Zo dat was het weer, vandaag ga ik met mijn schatje naar het stad, beetje winkelen en ontspannen.
Morgen is het hier achter de hoek sinterklaasstoet, dus dit weekend even geen stagestress maar rust!

x Inge

Geef een reactie

