Koopjes koopjes koopjes

Hihi, ik kan het toch niet laten.
Mijn laatste koopjes:
– uit de Kringwinkel een hele hoop lintjes en pijprage:

– uit de Opnieuw en Co, 3 leuke videobanden voor de collectie:

– 2 Disney CD’s gekocht via 2dehands:

– Mijn pakketje van Movie Minutes was vandaag ook aangekomen:

– Leuk pakketje in de brievenbus vanmorgen, DVD van Tinkerbell die ik gewonnen had:

– tot slotte nog enkele leuke Disney Princess spulletjes in Wibra en Zeeman:

Super blij met mijn nieuwe spulletjes.
Jammer genoeg niet veel tijd om naar de films te kijken en te knutselen vanwege de stage.
Kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn zodat ik terug wat kan inhalen.

Oh en niet te vergeten, morgen is mijn allerliefste schat jarig!!!!!!!!!!

x Inge

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. nancystandaert
    Nov 20, 2010 @ 01:20:27

    Wens hem een gelukkige verjaardag toe. en dat hij geniet van zijn dag xxxx hiep hiep hoera.

    Beantwoorden

  2. stine
    Nov 22, 2010 @ 18:55:14

    Zalig hé Zeeman, ik koop er geregeld “Carsspulletjes” !

    Beantwoorden

  3. kimmeke
    Nov 30, 2010 @ 00:23:12

    sech, inge, ik heb ier drie dozen vol mé van die disneyvideo’s liggen🙂 van da ik klein was en ik ben al bena 25 hahahahha

    Beantwoorden

Geef een reactie

