Druk, Druk, Druk …

Het is al even geleden dat ik nog geblogd heb!
Dat komt omdat ik volgende week begin aan stage!
Deze week al geobserveerd en maandag is het aan mij (12 uur per week les geven en dit voor 3 weken), hier komt heel wat werk bij kijkenšŸ˜¦.

Maar tussendoor toch nog even tijd om te winkelen.
Nieuwe stofjes:
Rood en Paars Fleece

Wit met gekleurde bolletjes

Zilverdraad in verschillende kleurtjes

Nieuwe DVD van Disney

En uit de kringwinkel dit mega koopje (was nog helemaal nieuw) een magnetische stempel, de lettertjes zijn kleine magneetjes die je dan op het houdertje kan doen om zo woordjes te maken en stempelen (met 3 kleurtjes inkt) en dit voor maar 50 cent!

Dat was het voor de koopjes.
Ook nog een heel klein beetje geknutseld, omdat ik eens wou proberen te stikken met fleece (helemaal geen ervaring mee), heb ik dit hartje gemaakt:

Zo dat was het weer voor even, nu terug werken, werken, werken voor school.
Maar zaterdag nog even ontspanning, ik ga namelijk naar de workshop Naaien en Breien in De Kringwinkel, maar daarover zaterdag meer!

x Inge

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. sabine
    Okt 22, 2010 @ 19:47:43

    hoi Inge,
    Leuke dingetjes maak je en laat je zien op je blog.
    Ik hoop dat de stage leuk zal zijn.
    Verder ben ik erg benieuwd hoe het met de poesjes is die jullie in de tuin hebben en verzorgen, Hou de kleine maar goed warm de nachten worden steeds kouder.
    gr sabine

    Beantwoorden

Geef een reactie

