Dagje Morstel

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de stageschool gegaan, waar ik mijn eerste (korte) stage ga lopen, om kennis te maken en contracten te laten tekenen.
Gevaarlijk maar waar, de stageschool ligt vlakbij de winkelstraat.
Deze kans kon ik niet zomaar laten voorbij gaan.
Dit leuke knutselpapier in kabouter/herfst-sfeer heb ik gekocht:

Toen ik voorbij de Standaard Boekhand kwam, zag ik dat ze al etalage decoratie voor Belle en het Beest hebben!
Ik natuurlijk binnen gestapt en gevraagd of ze deze voor mij opzij willen houden.
In de kelder hadden ze nog een 2de bord liggen, en dit heb ik al mee naar huis gekregen (JIPPIE!), het andere bord mag ik binnenkort gaan ophalen!
Het was een hele moeite met de fiets, maar het is heel thuis geraakt:

x Inge

Geef een reactie

