Hobby zaterdag!

Vandaag lekker thuis gebleven met mijn schatje!
Mijn schatje heeft verder gewerkt aan mijn wanten en ik heb mijn 2de rolpennenzak gemaakt, een echt Hobby Zaterdagje!
Het resultaat van mijn rolpennenzak:



Het stofje is eigenlijk een kussensloop, gekocht in ZeemanšŸ˜‰.

Vandaag ook even langs de kringwinkel geweest en er 2 super leuke Video-boxen van Belle en het Beest gekocht!

x Inge

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Bert
    Okt 02, 2010 @ 18:35:12

    Die rolpennenzak is echt te gek! ik heb er ook zo eentje nodig, maar dan niet in ’t rozešŸ˜€

    Beantwoorden

  2. Marian
    Okt 02, 2010 @ 19:54:42

    Dat is gaaf zeg, zo’n rolpennenzak!

    Beantwoorden

  3. yvonne
    Okt 03, 2010 @ 13:38:24

    Hoi Inge,
    Ik zag dat je een vraagje had op de Anyone for Anya blog. Een recipy is dat je bijvoorbeeld 1 bloem gebruikt, 2 verschillende papieren en 3 images. Of 1 image, 2 papieren en 3 bloemen of knopen etc.
    Het is gewoon 1 van iets, 2 van iets en 3 van iets.
    Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.
    Groetjes
    Yvonne x

    Beantwoorden

  4. kim
    Okt 03, 2010 @ 19:51:30

    Oh die is leuk geworden! En ik haal ok vaak stofjes uit de losse kussenslopenhoesbakšŸ˜‰ van Zeeman.

    Voor de tas heb ik een patroon gekocht van napkitten op Etsy met de naam zippered purse pattern http://www.etsy.com/transaction/31942358

    Beantwoorden

Geef een reactie

