Even geleden

Het is al even geleden, dat ik nog geblogd heb.
Ik heb het een beetje druk met school enzo.
De voorbije dagen, heb ik niet veel speciaals gedaan.
Wel nog leuke dingetjes gekocht:
– Kerstbal van Belle (volledig in glas)

– Stofje uit de Kringwinkel!

Daarstraks ook nog een portefeuilletje willen maken voor mijn zus (om haar voorlopig rijbewijs in te steken), maar het is wat klein uitgevallen (heel klein!).

x Inge

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Bert
    Sep 25, 2010 @ 19:42:35

    Weeral: kringwinkel­čśÇ leuke post

    Beantwoorden

  2. Bert
    Sep 25, 2010 @ 19:42:58

    Ahja, en volgende post: ik wil eens foto’s zien hoe jouw disney-kamer er eigenlijk uitziet, lijkt me leuk

    Beantwoorden

Geef een reactie

