Koopjes (weeral)

Vandaag met mijn schatje naar Mortsel geweest, en Mortsel betekend altijd koopjes en dat begint al in de Opnieuw en Co.
Enkele boekjes gekocht en 3 leuke knuffels van Disney!

Daarna in de Boekenvoordeel een hele hoop super voordelig hobby materiaal gekocht! (alles aan 3 kopen, 2 betalen!)

Mijn mama is voor mij vandaag ook mijn gratis Disney doos gaan halen in Dreamland: Inge natuurlijk super blij!

Zo weer een hele hoop spulletjes om mij de voorbije dagen te amuseren!
Ik heb ook mijn eerste bestelling binnen voor een portemonneetje, voor mijn mamašŸ˜‰

x Inge

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Jantina
    Sep 21, 2010 @ 10:23:45

    Ooooh wat heerlijk! Leuk al die hobbyspulletjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

