Nieuwste koopjes

Uit de kringwinkel:
– Mooi bestek voor theekransješŸ™‚

– Bloemetjes om mee te knutselen

En ook nog stof en een lintje:

Gisteren was het onthaal dag op school, alle saaie info voor het laatste jaar!
Morgen kan ik me eindelijk gaan laten inschrijven en mijn boeken kopen!

x Inge

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. 'me'
    Sep 15, 2010 @ 14:43:08

    vooral dat bestek is erg schattig ! ik heb de smaak ook terug te pakken en ben vanmiddag ook nog eens d ekringwinkel binnengestapt en met een stofje buitengekomenšŸ˜‰

    Beantwoorden

    • toephi
      Sep 15, 2010 @ 15:36:44

      Leuk hƩ!
      Het bestek was mijn koopje van deze morgen slechts 3 euro voor de hele set, een echt koopje naar mijn mening!
      Naar welke kringwinkel ben je geweest? Ga je ook je koopjes showen op je blog? Ik ben benieuwd!

      Beantwoorden

  2. Marijke
    Sep 15, 2010 @ 15:20:24

    Waar haal jij stofjes in ’n kringloopwinkel? en dat stofje uit dat rare stoffenwinkeltje, heb je ’t adres soms? Moet dringend stofjes in Antwerpen gaan zoeken denk ikšŸ™‚

    Beantwoorden

    • toephi
      Sep 15, 2010 @ 15:40:10

      Het stofje dat ik nu gekocht heb is eigenlijk een XL (60x70cm) kussensloop uit Zeeman maar ik vond het motiefje echt super!
      De rare stofjeswinkel is eigenlijk in Berchem (aan de rand van Antwerpen) in de driekoningenstraat/statiestraat, daar heb je een super grote/dure stofwinkel en aan de overkant heb je een raar maar goedkoop winkeltje waar je ook leuke lintje en glitterdingetjes kan kopenšŸ˜‰

      Beantwoorden

  3. ilse
    Jul 08, 2011 @ 10:51:17

    Superleuk bestek!

    Beantwoorden

Geef een reactie

