Vanalles nieuws

Vandaag gekocht in kringwinkel:
PARELTJES!

Ook nog in een raar stofwinkeltje hier in Berchem, een nieuw stofje gekocht:

Vandaag ook nog dan de mama van mijn schat een super mooi theeservies gekregen voor later:

Een leuk dagje vandaag met mijn lief schatje en weer leuk knutsel gerief erbij!

x Inge

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. 'me'
    Sep 08, 2010 @ 22:58:01

    ok : nu wil ik het weten : in welke kringwinkel vind jij die schatten altijd ??

    Heel plezant servies trouwens !

    Beantwoorden

    • toephi
      Sep 08, 2010 @ 23:09:33

      Hihi, deze schatten van de laatste dagen, komen van de kringwinkel van Deurne (is hier achter mijn hoek en kom er bijna dagelijks).
      Maar ik kom ook geregeld in de Kringwinkel van Borgerhout en Antwerpen, maar ook in de Opnieuw en Co in MorstelšŸ˜‰.

      Beantwoorden

  2. Diana
    Sep 09, 2010 @ 09:13:23

    Wat een leuke kraaltjes. Ben benieuwd wat je er van ga maken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

