Wat een dagje!

Gisteren was een spannend dagje, om 15 uur moest ik naar mijn proclamatie!
Hier kreeg ik het goede nieuws te horen, ik ben geslaagd voor mijn 2de zittijd! JIPPIE!

Na dit goede nieuws ben ik nog met mijn schatje naar het stad gegaan, en een beetje gewinkeld (hoe kan het ook anders).
En volgende spulletjes heb ik gekocht:
– In Veritas een hele hoop lintjes en andere knutselfrulletjes (alles was 3+1 gratis)

– 2 nieuwe boekjes en een nieuwe Disney DVD: Sonny with a Chance ♥

– Super mooi T-shirt van Stampertje ♥♥♥♥

Ik ben ook nog opzoek naar leuke patroontjes om handtassen te maken, iemand leuke ideeën of sites?

x Inge

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Diana
    Sep 04, 2010 @ 18:18:21

    Wat een leuk shirtje zeg!!

    Beantwoorden

  2. bert
    Sep 04, 2010 @ 18:29:48

    Leuk zeg! Wel jammer van het foutje: Hier kreeg ik het goede nieuws te horden ==> HOREN😉 , ik ben geslaagd voor mijn 2de zittijd! JIPPIE!

    Beantwoorden

  3. 'me'
    Sep 04, 2010 @ 23:44:45

    proficiat !

    en voor een tas : kijk eens hier : http://diybaglover.blogspot.com/

    Beantwoorden

  4. Nancy
    Sep 05, 2010 @ 12:54:32

    Hoi, wat een schattige lintjes!! Wij zijn eens in Knokke geweest en toen heb ik een Veritas ‘gevonden’, wat een geweldige winkel!! Die zouden ze hier in Nederland ook moeten hebben! Enne.. ‘me’ was me voor met inderdaad een geweldige site!! Groetjes, Nancy

    Beantwoorden

Geef een reactie

