Joepie! Pakje!

Jippie de postbode is echt mijn vriend, vandaag weer een pakje!
Dit keer afkomstig van CreAnoes

In het pakje zat een super mooie handgemaakte tassel (tashanger) in blauwtinten met fimoschelpjes.

Morgen nog een spannende dag, proclamatie!
Allemaal duimen dus!

x Inge

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. kristiend
    Sep 03, 2010 @ 00:17:18

    duim duim !

    Beantwoorden

  2. stine
    Sep 03, 2010 @ 16:46:23

    Superspannend dus, ik herinner me het gevoel toen ik hoorde dat ik er door was ! Succes !

    Beantwoorden

  3. 'me'
    Sep 03, 2010 @ 22:54:42

    een dikke duim en zo’n pakjes krijg ik ook graag in de brievenbus !

    Beantwoorden

  4. Diana
    Sep 04, 2010 @ 13:26:49

    Via google kwam ik bij jou terecht. En wat een leuke berichtjes over Disney. Ik ben daar ook gek van. Ik hou deze site in de gaten.

    Beantwoorden

Geef een reactie

