Pakje en Cinema

Vanmorgen had de postbode weer een pakje voor mij bij:

Spannend wat zit erin????

Het is een super leuk “starter”-pakketje dat ik van Sanne (Sanne Scrap Time) heb gekregen.
Hiermee ga ik me één van de dagen eens bezig houden en kaartjes maken!
Super hard bedankt Sanne!

Deze namiddag nog eens samen met mijn schatje naar de cinema geweest (was echt al super lang geleden).
We hebben The Sorcerer’s Apprentice gezien, en ik vond hem echt geweldig!
Kan ook niet anders hé, een Disney film van Jerry Bruckheimer en met Nicolas Cage, dat kan nooit slecht zijn hé!

En natuurlijk ook niet slecht dat zijn nationale release datum, op mijn verjaardag was ;-)!

x Inge

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. bert
    Sep 04, 2010 @ 10:29:10

    Leuke pakjes

    Beantwoorden

Geef een reactie

