Tasje gemaakt

Vandaag was het zover, ik heb eerste naai-avontuurtje erop zitten!
Ik heb dan ook voor de eerste keer gestikt met de naaimachine van mama.

Mama en mijn zussen zagen dat al niet zitten, zij hebben allemaal leren naaien met een naaimachine op school, maar ik niet, dus het vertrouwen in mij was niet zo heel groot.
Op de blog van Nicollie vond ik een leuk patroontje voor een portemonneetje.

Het heeft me 1 gebroken naald van de naaimachine gekost, maar het is dan toch af en ik ben er fier op!

Mijn zus Sofie zei letterlijk: “Amai, het is mooier/beter geworden dan ik dacht!”

Morgen nog een paar bloemetjes haken om het tasje mee te versieren!

x Inge

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. nicollie
    Aug 30, 2010 @ 21:57:33

    Oeh, die is goed gelukt! Je mag trots zijn op jezelf hoor!šŸ™‚

    Beantwoorden

  2. 'me'
    Aug 30, 2010 @ 23:11:56

    is dat het eerste dat je maakte op een naaimachine ????????
    Waw!!!!!!!!!!!!!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

