Even geleden

Het was al even geleden dat ik nog heb geblogd.
Vrijdag laatste examen afgelegd, nu nog wachten tot vrijdag 3 september voor de uitslag! (SPANNEND)

De voorbije dagen nog enkel leuke knutsel prulletjes gekocht:

Ook nog mooie metallic kleurige kaartjes gekocht in 8 verschillende kleuren!

Gisteren had mijn zus ook nog een super leuke Belle ketting gekocht met bedeltjes!

Vandaag, weer een saaie zondag, misschien eens tijd op mijn kamer nog een keer op te ruimen of nog wat te knutselenšŸ˜‰.

x Inge

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. bert
    Aug 29, 2010 @ 18:11:13

    Leuk

    Beantwoorden

  2. 'me'
    Aug 30, 2010 @ 00:10:41

    veel succes : ik hoop dat je geslaagd bent !!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

