De Duiker, zijn Hand en de Kleine Reuzin

Zoals ik gisteren al verklapt heb, ben ik vandaag naar De Duiker, zijn hand en De Kleine Reuzin gaan kijken.
Ik heb de Kleine Reuzin op de Meir “ontmoet”, wanneer ze lag te rusten:

Hierna ben ik naar de ingang van de voetgangerstunnel gegaan, en daar lag/zat De Duiker te slapen:

Als ik in de koekenstad ben, moet er natuurlijk ook gewinkeld worden.
Ik heb de nieuwe versies van De Speurneuzen en Taran en de Toverketel gekocht en nog rekbaar lint voor 1 van mijn volgende knutseldingetjes:

Ik was natuurlijk ook even langs de kringwinkel geweest en ik heb er een super grote pluche giraf gekocht!
Hij ligt wel nog daar want ik kon die moeilijk heel het stad meenemen op mijn rug hé!
Maar alvast een foto’tje in de winkel, wanneer hij hier is, zal ik er nog beter trekken!

Als je dus één van de dagen iemand met een giraf op zijn fiets ziet rijden, waai dan eens, dan ben ik het!

Na een lange, warme en vermoeiende dag, kwam ik thuis en vond onze hond in de zetel, ze had zichzelf een hutje gemaakt!

Zo morgen misschien nog wat aan mijn Amigurumi werken en dan stilletjes aan beginnen met leren voor mijn 2de zit op woensdag!

x Inge

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. 'me'
    Aug 21, 2010 @ 23:00:45

    mooie foto’s van de reuzen !

    PS : ik heb je een award doorgegeven, aan je vriend ook. Je moet maar eens kijken op mijn blog😉

    Beantwoorden

  2. bert
    Aug 22, 2010 @ 08:33:57

    mooie foto’s!

    Beantwoorden

Geef een reactie

