Winkeldagje

Vandaag met mijn schatje naar Morstel geweest, het was van de moeten, want mijn boek van de bib moest binnen ( ’s morgens nog snel uitgelezen :-))

Wanneer ik in Mortsel ben, kan ik het niet laten om eens langs Opnieuw en co te gaan en ik heb er weer een paar leuke prulletjes gevonden:
– Alfabetstempels (maar 25 cent)
– Raam sticker maak dingšŸ™‚
– Giraffenhoofdje
– Boek: 3 meiden & de liefde

Ook in Mortsel nog want andere hobby-prulletjes gekocht:
– Katoendraad
– wol
– mooie lintjes in 4 kleuren
– Knoop

Vandaag ook mijn eerste eigen stempel gemaakt, ik zag dit ergens op internet, gewoon een gom nemen en uitsnijden met een breekmesje.
Dit is het resultaat (slechte foto :():

Voor diegene die er niets in zien, het is een heel erg vereenvoudigd giraffenhoofdješŸ™‚

Vandaag een zeer warme en vermoeiende dag, morgen ga ik eens een kijkje nemen naar De Duiker, zijn Hand en de Kleine Reuzin in Antwerpen!

x Inge

Geef een reactie

