Kaartje

Vandaag lekker thuis gebleven met mijn schatje, en mijn handen begonnen al te kriebelen om te knutselen.
Maar mijn taak voor 2de zittijd moet voor morgen binnen zijn, dus eerst even die maken.
Taak klaar = knutselen

Na vele leuke blogs te hebben gezien, heb ik me ook eens gewaagd aan het maken van een kaartje met een Magnolia erop!
Maar van knutselen komt (bij mij toch) altijd rommel!

Maar voor een eerste kaartje vind ik toch dat het resultaat er best mag zijn:

Laat gerust een berichtje achter en laat me weten wat je van mijn kaartje vind.
Tips zijn ook altijd welkom!

x Inge

Geef een reactie

