Even geleden

Het is al enkele dagen geleden dat ik nog heb geblogd, maar examens gaan natuurlijk voor.
Vandaag had ik mijn eerste examen van de 2de zittijd: Toegepaste Economie.
Het examen is heel goed gegaan, de dingen die ik niet snapte, kwamen niet op het examen (ikke blij).

Wanneer ik hard aan het leren was, zijn mijn papa en zussen naar Nederland (Hulst) gaan winkelen en hadden dit voor mij bij:
– Belle parfum
– Lintjes
– Kussen met Giraffenprint

Leren is nooit leuk, en alles om je heen lijkt je af te lijden.
Ik was dus verschillende blogjes aan het bezoeken en op Nicollie’s Blog, ben ik helemaal verliefd geworden op de leuke tasjes die zij maakt.
Ik heb dan ook besloten om eens een keer te proberen er zelf eentje te maken.
Ik ben dan beneden in de naaidoos gaan snuffelen en vond volgende super leuke stofjes:

Binnenkort dus een nieuw knutselwerkje op mijn blogje (als ik de naaimachine aan de praat krijg natuurlijk, want zo handig ben ik daar nu ook weer niet mee)

Gisteren ook nog even naar de kringwinkel geweest (jaja, ik kan dat niet laten) en het volgende gekocht:
– 3 Disney Popjes
– Knuffeltjes (Klavertje 4 met eendje)

Vandaag met mijn schatje naar Aters gegaan, om nog wat knutselgerief te halen:
– Enkele bolletjes Cotton Soft
– Bruine Wol (voor het dekentje, andere tint bruin dan ik al had)
– Goude draad

Zo (amai wat een berichtje), hopelijk tot snel en op naar het volgende examen PEDDID (Pedagogisch Didactische Vaardigheden).

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. nicollie
    Aug 18, 2010 @ 21:17:04

    Wat leuk dat ik je heb geinspireerd! Ben benieuwd naar de tasjes die je gaat maken!šŸ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

