Leuke prulletjes

Vandaag nog eens gaan winkelen en enkele leuke spulletjes gekocht voor mijn toekomstige Amigurumi’s:
– Roosjes
– Kleine en Grote Belletjes
– Roos lint
– Haakpen 4,5mm

Verder ook nog het volgende gekocht:
– Boek: Fashion Babylon
– Spiegeltje Leeuwekoning
– Ketting en Sleutelhanger met Poesjes en Ster

Vandaag ook (eindelijk) mijn gieter gaan ophalen bij Bozzy die ik een tijdje geleden GRATIZ had aangevraagd, het is echt een prachtexemplaar!

Vandaag nog wat aan mijn konijntje gewerkt, het lijfje is af, nu nog armen, beentjes en het rokje maken en ze is klaar.
Nog steeds zoekende naar een leuke naam ?!?

Gisteren ook mijn eerste Granny Square gemaakt, het begint van misschien een heel groot deken.
Alleen eerst eens overwegen of ik dat een 1000-tal vierkantjes volhoud …

Dat was het voor vandaag!
Voel je altijd vrij, om een leuke comment achter te latenšŸ˜‰.

x

Geef een reactie

