Nieuwe Amigurumi krijgt een beetje vorm

Mijn volgende projectje (Amigurumi), krijgt al een beetje vorm, het hoofdje is af en aan het lijfje zit ik al in de helft:

Het moeilijke aan het hele projectje is een leuke naam verzinnen, leuke ideetjes zijn dus altijd welkom, laat gewoon even een reactie achter op dit berichtje!

Ondertussen niet zo veel gedaan, wel begonnen met The Unit te kijken!

Nog een fijne zaterdag aan iedereen!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lieve
    Aug 07, 2010 @ 20:17:22

    Wat een leuke spullen. Graag zou ik contact met je opnemen, maar ik zie niet waar in dat kan doen kun je mailen naar een bijzonderverhaal@live.nl?

    Beantwoorden

  2. toephi
    Aug 07, 2010 @ 20:21:01

    Hihi, ik stuur je zodadelijk een mailtje!šŸ˜‰

    Beantwoorden

Geef een reactie

