Koopjesdag

Vandaag naar Mortsel geweest (bibliotheek en winkeltjes) en volgende leuke dingen gekocht:
– nieuwe haakpen (een kleintje van 2,5mm)
– Klein schriftje van een GirafšŸ˜‰
– Witte knoopjes (leuk voor mijn Amigurumi’s ogen te geven)
In Opnieuw en Co (2dehands winkel):
– Popje van het Beest
– Klein ijzere potje voor kleine frulletjes in te steken
– Tas van Hercules
– Boek: Revanche in New York
En dan nog 3 Cd’s gekocht via 2dehands en vandaag gaan ophalen:
– A Lot Like Love (Soundtrack)
– Vertelverhaal van Jungle Book
– Kingdom Hearts (dubbel CD)
Koopjes
Vanmorgen ben ik ook nog naar Aldi geweest voor volgende (Disney) schoolgerief te kopen:
Schoolgrief

Vanavond (in mijn bed) ga ik nog even werken aan mij volgende projectje (Amigurumi).

Geef een reactie

