Jippie Post!

Jippie vandaag een volle brievenbus, geen prijsjes (jammer genoeg :().
Maar wel leuke dingen die ik gekocht heb.
Als eerste, de blu-ray van Enchated:
Deze heb ik geruild voor de Blu-ray van The Box die ik vorige week won (deze film is mijn genre niet maar Enchanted wel ;-))
Enchanted Blu-ray

Ook nog in de brievenbus, 4 cd’s die ik eergisteren gekocht heb via 2dehands:
– Belle en het Beest (ik had er al 3 maar deze versie nog niet šŸ˜‰
– De Leeuwenkoning (NL)
– The Lion King (EN)
– Tarzan ā™„

Gisteren avond ook nog begonnen aan mijn volgende Amigurumi-projectje:
Rara?Rara?2
Rara, wat zal het worden?

Geef een reactie

