Een haak-zondagje

Vandaag lekker heel de dag alleen thuis met mijn vriend.
En wat doe je op een saaie zondag, HAKEN!
Vandaag alle pootjes, oortjes en staart afgemaakt voor mijn katje:

Katje in progress

En dan natuurlijk in elkaar zetten, en dan krijg je Pinkie als resultaat:

PinkieKatje 2

Voor de rest vandaag niet veel gedaan.
Nu eens nadenken over een volgende projectje …

Mijn mama en zussen waren vandaag naar Sfinks geweest en hadden volgende leuke giraffen bij voor mijn verzameling:

Giraffen van Sfinks

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Celestine
    Aug 03, 2010 @ 18:57:24

    Nog maar vers aan het bloggen, zie ik. Ik vond je blog op ravelry (toen ik nieuwe belgische blogs zocht)…

    Oh, Sfinks is zo’n leuk festival! Ik ben van de Noorderkempen, ben er twee jaar geleden naartoe gefietst en het was een heerlijke avond! Die soeks (marktje) op Sfinks zijn geweldig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

